Jdi na obsah Jdi na menu
 


Orci

18. 8. 2007
 

Nějací orci


Žump

Žumpové jsou první a poslední linií obrany Hordy. Tito silní bojovníci nosí mohutné válečné sekery délky 120 cm jsou typickými představiteli divokosti a prohnanosti své rasy. V dřívějších generacích byli žumpové známí svojí mravní zkažeností a surovostí. Nyní však, pod prozíravým vedením Thralla, se mnohem více než primitivům podobají spíše svým šlechetným předkům.

Šaman

Pod Thrallovým vedením orkové znovu objevili své zapomenuté šamanské tradice. Ve snaze zbavit se démonské nákazy Thrall zakázal používání černokněžnické a nekromantické magie. Nyní všichni orkští mágové využívají síly, které pocházejí z přirozeného světa a z živlů země. V boji používají drápy, které si připevňují vždy na jednu ruku (PVC trubek a samozřejmě řádně obalit - Měly by vést od lokte až do 35cm přes okraj ruky se zatnutou pěstí). Ve druhé svírají buď jakoukoliv jednoruční zbraň nebo šamanskou hůl (max. do výšky ramen šamana).

Trollí čarodějnice-léčitelka

Trollí kmeny byly vyhlášené svým osobitým přístupem k magii. Trollí čarodějnice-léčitelky prováděli krvavé rituály a oběti, aby dodali krvežíznivým trollům nadtrollích sil. Tyto odporné manipulantky s magií jsou zručné v ovlivňování chemických procesů probíhajících v tělech spřátelených válečníků a dokáží zlepšit jejich bojové schopnosti, případně léčit jejich zranění. Bojují pouze jednoručními zbraněmi na blízko, ke které si rádi kvůli obraně berou svou hůl (max. do výšky ramen trolla).

Trollí lovec lebek

Přestože Horda uzavřela během Druhé války spojenectví se zlými lesními trolly, měl tento svazek kvůli porážce Hordy jen krátké trvání. Thrall se však na jedné z mnoha jeho cest spřátelil s kmenem záhadných trollů z deštných pralesů Stranglethornu. Tito lstiví válečníci jsou od narození cvičeni k lovu, stopování a chytání těch nejnebezpečnějších zvířat divočiny a jsou vybaveni zvláštní schopnosti léčit si sami svá zranění. V čase války však lovci lebek s radostí a bez zaváhání otočí své mohutné oštěpy proti nepřátelům Hordy. Jsou schopní vrhat smrtící oštěpy na nepřátele daleko od nich, takže ostatním válečníkům Hordy poskytují neocenitelné palebné krytí. Jako jediný ve hře může házet kopí (celé z měkkého materiálu, délka od 130cm do výšky ramen trolla) a zkušení lovci hlav s nim jsou velmi nebezpeční. Mimo svého kopí používá jakékoliv zbraně, ale štít kvůli vrhání nenosí vůbec.

Tauren

Mocní taurové z kalimdorských planin uzavřeli spojenectví s novou Hordou, poněvadž si vážili její odvahy a smyslu pro čest. Neohrožení taurové se snaží pouze o zachování své vlastní kultury před smrtícím ohněm Plamenné legie. Když taurové procitnou, jsou nelítostnými bojovníky, kteří svými mohutnými totemy zarážejí své protivníky do prachu planin. Z rasy taurenů pocházejí ti nejmocnější a nejobávanější bojovníci Azerothu. Jejich výdrž v boji je nepřekonatelná a síla legendární. Jsou to opravdové elity armád. Bojují buď obrovskými kladivy či sekerami (max.do 120cm) nebo taurenskou válečnou zbraní - totemem (výška od pasu do ramen taurena, průměr min. 13cm, nesmí být z tvrdého materiálu - nejlépe se jeví asi dutý válec z koberce. Na konci, kterým se bude mlátit, musí být samozřejmě obalený. Totemem se může "bodat".). Pokud se tauren rozhodne bojovat totemem, jeho útoky mají takovou sílu a razanci, že prolomí leckterý štít. Jelikož se totem opravdu mohutná zbraň, zkušený tauren je s ní schopen zasáhnout najednou i více nepřátel.










Nyní nějaké náročnější KP, pro tyto KP je lepší se předem dohodnout.

Kodo

Obrovité kodo z planin Kalimdoru patří k cenným spojencům orkské Hordy. Tato mohutná zvířata mají za úkol nést do bitvy orkské válečné bubny. Velicí kodové slouží jako symbol orkské moci a udatnosti. Využívají také svých rozměrů a síly k rozptýlení nepřátel. Když se rozlítí, s potěšením sežerou protivníky celé.

Jezdec

Loupeživí jezdci na vlcích v minulosti patřili k nejuznávanějším válečníkům Hordy. Těsně před vypuknutím Druhé války je však Gul'dan rozpustil. Nyní, po mnoha dlouhých rocích, se mladý náčelník Thrall rozhodl vycvičit novou generaci vlčích jezdců. Tito silní válečníci nosí do boje mohutné meče a při útoku na nepřátele spoléhají především na lstivost a divokost svých věrných zvířat, hrozných vlků.

Wyvern

Myslící wyverny z Kalimdoru se samy snažily o to, aby se mohly k šamanské Hordě připojit. Zapůsobil na ně orkský smysl pro čest a vítězství. Wyverny dovolily orkům, aby na nich mohli jezdit do boje proti těm, kdo by se opovážili porušit klid Kalimdoru a jeho obyvatel. Wyverny, které mají společné předky s draky a gryfony, používají proti vzdušným útočníkům i pozemním jednotkám své silné pařáty a jako žiletky ostré tesáky.